BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 9 november 2009

En härlig dag

Idag har det varit en härlig dag. Den började med att jag hörde Alex ligga i sin säng och prata med sig själv. När jag klev in stack han upp sitt ben i luften och visade att strumpan hade ett stort hål. Ut stack en stortå varpå han utbrister: "Titta mamma, ett hål! Man kan inte låta bli att kittla sig själv!"

Efter frukost tog jag Alex i vagnen och gick i rask takt till dagis, det var faktiskt riktigt skönt. Jag gick sedan vidare till jobb och träffade mina härliga kollegor!

Guldkornen fortsatte under dagen när Nicke kommer hem från skolan och berättar att han fått alla rätt på sitt matteprov!

Sköt om er!

3 kommentarer:

Sickan sa...

Inte illa pinkat??? Det är ju skitbra och det sa vi till dig, din tosa! Du är så duktig och vi är så stolta över dig och det var så härligt att se dig så pigg och alldeles oförskämt fräsch! Kämpa på! Jag kommer hem till dig en kväll så ska vi ut och traska Skåne runt...hehe...massa kramar!

Lotta sa...

Säger som Jessica, du är allt en liten tosa du! Du är superduktig!

Puss och kram
Lotta

Lotta sa...

Så glad över ditt besök idag, härligt att se dej, du strålar på ett sätt som du inte gjort på länge. Kämpa på och du vet att jag stöttar dej, hihi.
Kramizar