BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 8 november 2009

Tänk så fel...

Idag lockade jag iväg man och barn till de djupaste skogarna - okej, kanske inte så djupa och inte så mycket skog heller för den delen. Men iväg i alla fall, en bit hemifrån. Jag hade nämligen spanat in ett fönster som jag ville köpa. Ni som känner mig och vet hur inredningstokig jag är lyfter inte ett ögonbryn utan kanske suckar lite mer... Ni andra: ett fönster till pynt!
Tjejen som sålde fönstret lät himla otrevlig och tvär i telefonen, men icke! Hur trevlig och go som helst! Tänk så fel det kan bli ibland när man har sina förutfattade meningar om folk och fä...

Sköt om er!

1 kommentarer:

Lotta sa...

Det var så himla gott att se dig på jobb idag! Det fullkomligt strålar om dig vännen! Jag är så stolt över dig!!

Och tack för dina stöttande ord inne hos mig, jag vet att jag inte ska stressa och jag lovar att jag är lugn som en filbunke, ibland i alla fall! Ikväll stressar jag inte i alla fall, ska snart iväg till mina tanter och måla porslin. Så det blir en lugn pysselkväll ikväll. Cajsa ska dessutom med och måla, mysigt!

Hoppas vi ses snart vännen!

Puss och kram