BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 6 april 2008

Flaggor i topp, BOIS-premiär 14 april

När jag ändå håller på att avslöja våra mest pikanta händelser i vårt liv så tänkte jag passa på att visa vad vi mer sysslar med här i detta hus. Det kan ju inte bli värre, eller hur?
Detta inlägg blir förutom Nicklas också tillägnat Alex förskolelärare som även han är en BOIS-freak. Jag kallar fotbollskillarna för freaks, för helt friska i huvet är de ju inte, haha... Se här vad Nicklas och gubben min håller på med om kvällarna (en annan blir ju indirekt involverad, jag får ju sy kantsömmarna). Ett litet ps: de målar allt för hand. Galna? Jodå, men det vet ni ju vid det här laget, hrm...



8 kommentarer:

me and alice sa...

Hi,hi coola flaggor!
Ska bli kul att se dina väggord!
kram Susanne

Lotta sa...

Tur du jobbar där du jobbar!!! hihi

Lavendel & Romantik sa...

Vilka grabbar..bra att ni håller er sysselsatta....skåningar :) Kram på dig/Majsan

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Wow , men så duktiga de ä på att måla , såå impad jag blir ju!!!
Tack för fin kommentar hos mig med!!

Ha en skön vecka!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Hem och Lycka sa...

Men jösses vad bra målat! Blir ju hur coolt som helst! kram

Lotta sa...

Tjenare vännen!

Hoppas allt går bra där inne, här hemma är det mest pest kan jag säga.

Duktiga killar du har! Tänk om man hade den talangen!

Ha en härlig dag, och en underbar helg!
Massa kramar
Lotta

Ps Nya bilder i bloggen!

Anonym sa...

Men vad duktiga de är på att måla:-)
Verkligen fint..
Hoppas att allt är okej..
Kram

Ulrika sa...

Hallojsan
Önskar er en jätte trevlig helg, hoppas att allt är bra. Oj så duktiga grabbarna är på att måla. Hur coola som helst. Jätte duktiga.
Har ett nytt skåp i min blogg, vad tror du om den? I dag är jag sååå trött, ska gå och sova alldeles snart.I dag har vi varit på öppna förskolan sen blev det ett macdonalds besök bestående av en sallad för min del, dregglade som en hund när jag läste menyerna hehehe ska försöka hålla igen lite hihihih. Sen var vi ute och hade mellis ute. Vilken färg målade ni erat vardagsrum med är det tonad vit stockholmsvit eller nåt? Vi ska måla vardagsrummet, till de andra rummen här hemma så har vi tonad vit " Stockholmsvit färg" Funderar lite inför nästa helgs projekt här hemma hehe vi är ju många här hehe så jag ska derigera ut massa penslar och roller så får tonårsgrabbarna + varsin vän hjälpa hehe då blir vi 7 st med min äldsta sons flickvän oxå hehe smart va? hehehe Näe, nu kallar min lille plutt på mig med sitt härliga joller, han har upptäckt sina röst resurser. hehe Må så gott KRAM!