BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 3 juli 2008

Jag är nykär...

Mjukt, skönt att ha i sängen och dessutom vääldigt snyggt. Hm, era snuskhumrar - jag talar ju om det fina överkastet i Ellos nya höstkatalog! Visst är det vackert? Vågar inte ens yttra för gubben min om mitt nya begär, han tycker kanske att de inköp vi gjort hitills i år borde räcka som t ex nya soffor, renovering av både vardagsrum och sovrum. Jag vet ju att han har rätt, så rätt. Men... Nåja, kanske "han" kan få det som present på vår 20-års dag senare i år, haha... Säkert uppskattande!


Min minste hjälpte sin pappa igår att vattna lite på vår framsida av huset. Han fick t om prova på att hålla själv i vattenslangen - stoort misstag! Alex kom på att det var MYCKET roligare att vattna sina föräldrar, haha... Innan vi hann så mycket som att blinka stod vi båda som två dränkta katter! Det påminde mig om något år sedan när jag startade ett vattenkrig mot alla barnen här i området. De var alla varma och trötta och därmed småsura allihop. Vi bestämde en tid och på klockslaget stod alla barnen med stort leende på sina läppar, fullrustade med vattensprutor av alla dess slag och spannar. Vi hade superkul, roligast var nog när vi lyckades lura gubben min så han fick en hel spann vatten över sig! Hehe...

Ja, det är väl skönt att man har barnasinnet kvar - guud så trist livet vore annars!
Sköt om er i sommarvärmen!

6 kommentarer:

Lotta sa...

Hmmm funderar på ett litet snack med sambon din, hihi.
Skönt att vara hemma hos er igen!!!

Hem och Lycka sa...

Hihi, låter som det ändå var skönt med lite vattenkrig i sommarhettan ;-)

Och visst får man vara lite lurig när det gäller inköp till hemmet, operation bearbetning ;-) kram!

Stina sa...

Ja, jag såg den där bilden, och tänkte:
- Hela det där rummet vill jag ha!

Du gumman! Jag tycker att det är så kul att du orkar komma in och kommentera hos mig. Uppskattar det!
Pussmirn

Anonym sa...

Gudd, förstår att du är kär:-)
Har också suktat efter detta ljuvliga överkast:-)
Hihi, kul med vattenkrig:-)
Klart man ska ha sitt barnasinne kvar.
Ha det så gott.
Kram

Lavendel & Romantik sa...

Det låter som familjen Melker ,vi har heller aldrig BARA vattnat blommor utan även varandra till grannars stora förtjusning.....Kram på dig tokjänta/Majsan

Anonym sa...

Hello!
Hoppas att allt är bra med dig/er:-)
Härligt väder som vi har fått nu. Man behöver verkligen lite sol och värme.
Kram