BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 1 januari 2008

God fortsättning på er alla!

Tänk, nu är det år 2008 och man ser redan fram emot sommarsemestern! Nyår blev riktigt trevlig i år, men det brukar vi ha faktiskt. I år stannade vi hemma, dukade fint med linneduken. Älskar att få duka till fest! Barnen spelade Nintendo Wii som Nicklas fick i julklapp - och ja, jag har spelat det. Fick dock påminna mig om att jag spelade mot min egen son. Ni vet, tävlingsmänniskan inom en väcks till liv lättare än vad man tror, hehe... Så skedde även igår kväll. Karlarna skulle naturligtvis prova på detta spel, den ena pappan gjorde sig smått lustig över att sonen sin inte kanske var den bästa på spelet så han skulle ta över och visa alla hur man skulle spela. Missade varje gång. Då hör man en tydlig röst från sonen i soffan: "sopa", haha... Där fick han!

Så här blev årets dukning, ber om ursäkt för bildkvaliteten - får aldrig rätt på min kamera! Hittar olika manicker varje gång jag pelar på den, haha...

OBS! Kan varmt rekommendera piggelindrink á la Lotta, slurp...

5 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Ja, tänk vad tiden går fort! Vilken fin dukning! God fortsättning vännen!

Anonym sa...

God fortsättning till er också.

Jättefin dukning du hade gjort!
Kul det där med män och att de mäste visa upp sig, fniss.
Kram Bodil.

Lavendel & Romantik sa...

God fortsättning på er också!!!!Jag har oxå spelat himla kul spel faktiskt :-)Dessa män som TROR dom är bäst......Fniss Kram/Majsan

Smått och gott hos Lina sa...

Hej! Du får gärna länka till min blogg, det blir jag glad över. Den rosa färgen i hallen är ju alltså inte vårt val, den var så när vi flyttade in :-) Jag gillar rosa, men inte i en hall :-D

SÅ fin dukning du har gjort!
Gott nytt år!
Kram Lina

Lotta sa...

Hej gullevännen min!
Väldans fin dukning du bjöd på. Hoppas gästerna uppskattade den!

Jaså, tävlingsmänniskan i dig väcktes till liv! Det var likadant när jag skulle tävla mot Andreas i singstar. Jag blev helt skogstokig till slut nästan! Fniss!!!!

Massa kramar
Lotta