BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 23 januari 2008

Hallöj i stugorna

Nu tänker jag chockera er riktigt ordentligt och komma med ett inlägg redan dagen efter - det ni!
Dagens inlägg är kanske riktat liite till min kära vän och kollega Lotta potta, ni vet tjejen från "min trygga vrå"? Hon är såå nyfiken på vad som komma skall i mitt teverum så jag tänkte faktiskt bjuda henne på en liten tjuvtitt - bara för att vara snäll, eller hur?
















Ett kort på prinsessan Margaretha som jag satt i en fin liten ram från Ilva. På nästa bild ser ni mitt senaste loppisfynd, kunde inte låta bli...

4 kommentarer:

Lotta sa...

Åh vad du är snäll snäckan! Ett inlägg för att stilla min nyfikenhet lite! Jag bugar och tackar!

Ses i morgon!
kramisar
Lotta

Lavendel & Romantik sa...

Hej...Snäll man du har jag tycker det skulle vara kul att träffa dig och Lotta.....Ser snyggt ut på bilderna Kram på dig/Majsan

Hem och Lycka sa...

Ojoj vilket underbart loppisfynd! kram

Min Lilla Vrå sa...

Åhh, vilket fint loppisfynd du har gjort:-)
Kram