BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 13 januari 2008

Söndag

Oj, va denna helg flugit sin kos. Tänk, va tiden går när man har roligt! Man skulle jobbat som man gjorde vecka 1, gå in heltid en dag och vara ledig resten - inte så dumt!
Idag ska vi förhoppningsvis på bio, vi är inte som andra människor. De passar på att vara ute i solen när den äntligen tittar fram. Inte vi. Vi ska se guldkompassen tror jag den heter, ska bli kul. Annars får man ju aldrig följa med nuförtiden, Nicklas ska alltid gå med kompisar. Inte denna gång, tjoho! Jag älskar ju att gå på bio, jag och mina löss det vill säga. Det är inte många av mina vänner som jag kan gå på bio med, antingen har de knepig smak (förlååt), eller så somnar de så fort deras lilla rumpa landar i stolen. Skitkul.
SÅ, ni förstår kanske min längtan, haha...
Hoppas ni alla får en trevlig söndag - och att den nya arbetsveckan också blir givande. Om inget annat så är det ju barnbidrag på fredag, haha...

7 kommentarer:

Lotta sa...

Om du behöver en biokamrat i framtiden så ställer jag gärna upp! Älskar bio!!!!

Det ska bli superhärligt att börja jobba på måndag, saknar er så där uppe!

Och ja, jag har börjat ett nytt sundare liv. Här är det tabu med läsk och godsaker i veckorna numera. Bara en dag på helgen vi får gotta oss. Och så är det promenader varje dag som gäller. Igår gick jag och gubben 13 000 steg, inte illa va!

Ha det gott min vän!
Kram
Lotta

Lotta sa...

Hej snäckan!
Ja, det är fasligt så mycket som ryms i två vinflaskor! Världens översvämning ju! ;-) :-D

Nu blev jag rysligt nyfiken, vad är det du behöver flörta med gubben för?! Hmm

Massa kramar
Lotta

Hem och Lycka sa...

Hoppas filmen var bra! Älskar också att gå på bio men senaste har det aldrig blivit av :-( kram!

Min Lilla Vrå sa...

Hello:-)
Hoppas att filmen var bra:-)
Här är det bara för trist väder..
Kram

Lotta sa...

Du har fått en utmärkelse!
Kramis

Anonym sa...

Hej!
Jag har försökt att lägga in bilderna igen.....vet ej om ni kan se dem.

Vad oerhört mysigt det låter med puss och kram period.....Här är det just nu mamma kramar och pussar mycket på Matilda period.....

Hoppas ni haft en mysig helg!
Kram Bodil.

Lavendel & Romantik sa...

Klart att jag passar dina ungar om du vill krypa ner i mitt varma sköna bad,med ett stort glas vin.....;-) Det är väl det man har vänner till för...Kram/Majsan