BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 29 januari 2008

Projekt

Visst är det kul med lite projekt i hemmet? Bara de blir färdiga någon gång så... Eftersom det tydligen kommer att ta sin lilla tid med mitt projekt i vardagsrummet (SUCK!), så tänkte jag visa er ett litet mindre under tiden.

Har nu målat om både pall och griffeltavla i köket och det blev såå mycket ljusare - trots min eländiga kamera som envisas med sina mörka kort!

Så här såg det ut från början....







Och så här blev resultatet:






















Min tjusiga lilla docka har fått sig en hedersplats och en närbild så att ni kan se henne ordentligt. Även här har jag shoppat loss hos Lotta från bloggen "Min trygga vrå".

6 kommentarer:

Lotta sa...

Pussgumman - tack för reklamen!

Jag har äntligen fått mitt skåp - och jag är tokkär!!!!!!!!!!

kramis

Anonym sa...

Hej Petra!

Så fin pallen blev. Jag skulle vilja ha en sån i mitt kök!
Dockan är ju så fin! Hon är duktig den där Lotta, fniss!
Ha en skön helg!
Kram Bodil.

Min Lilla Vrå sa...

Vad fin pallen blev:-)
Mmm, dockan är ju underbar.:-)
Jag har två dockor från Lotta här:-)
Hon är så duktig:-)
Kram

Nilla sa...

Hej vännen!

Så fint det blev! Och dockan är ju så söt =)

Men du, jag tycker faktiskt du ska scanna in reportaget och visa det =D

Trevlig helg!
Kram Nilla

Anonym sa...

Ha ha, vilken historia jag kan se det framför mig hur du smyger och tar pallen, hi hi.
Jag ska tänka på dig om jag inte vill ha kanna längre.
Men vårt gästrum ska gå lite i äldre tappning och det var ju så de tvättade sig förr.
Ha en skön söndag!
Kram Bodil.

Lavendel & Romantik sa...

Så fint...Lotta är ju så duktig på Tilda dockor...Kram på dig Skånejäntan...Ja,jag ska ändra på profilen snart ;-) /Majsan