BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 7 september 2008

Å vinsten går till....

...Ulrika från bloggen Ljuslyktans sken! Stort grattis till dig, vännen! Maila mig adressen så jag kan skicka den snabbt till dig.

Idag har det inte hänt så mycket, ja inte igår heller för den delen. Har tagit det lugnt, köpt lite kryssbollar och planterat. Såg så trist ut med halvvissna sommarblommor. Även om det är ledsamt att sommaren är på sitt sista varv så får jag ändå erkänna att hösten också har sin charm, tycker ni inte?



Avslutar söndagen med att visa er hur det blev med mitt skrivbord och tidningen jag ramat in.


Sköt om er!

4 kommentarer:

Lotta sa...

Hej snuttan!
Attans att jag inte vann! Fast tur kanske, för annars hade kanske de andra trott att vi fuskat! Hihi

Finemang med nya blommor! Ser fram emot att se det live.

Nu ska jag ta och vila skallen min! Ses i morgon min vän!
Puss och kram
Lotta

Ulrika sa...

Jabadabadooo, jippi gud såå kul att jag vann så himlarens glad jag är! Jag har mejlat min adress hihih Tusen tack, super glad är jag.

Så fiint det blev med tavlan / tidningen som du ramat in, jätte fint. Visst känns det lite tråkigt att sommaren är förbi, fast jag är väldans förtjust i hösten. Visst har hösten många fina sidor. Mina barn gillar att ha löv krig hihih Så fint med lite blommor, oj där kom jag på att mina blommor kanske behöver lite vatten, tror inte de blivit vattnade på ett bra tag hihi
Är skit dålig på blommor . hihi Må så gott Kram !

Anonym sa...

Grattis till vinnaren!
Buhu, att inte stackars jag vann:-)
Åhh, vilken fin hörna du har under trappan. Älskar dessa fina skrivmaskiner. Ja, allt du visar är så fint.
Ha det gott i höstrusket.
Kram

Anonym sa...

Hej och hopp sockertopp.
Hmm, jag har inte din mailadress. Eller det kanske är jag som ser dåligt:-) Hihi, så du får gärna skicka mig den.
Kram