BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 7 januari 2009

Goddag, yxskaft!

Läste ett roligt inlägg hos Lallis. Hon hade ringt Försäkringskassan och stått i telefonkö (ovanligt...). Då kom jag att tänka på en söt liten historia som min väninna berättade. Hon skulle också ringa till Fk, telefonisten som skulle koppla henne vidare frågade då henne när hon var född.
"- Det vet väl inte jag?!", svarade min väninna. Hon trodde att telefonisten menade vilket klockslag.
"- Men... du vet väl när du är född?? Vilken dag alltså??", utbrast telefonisten förfärat.
Det blev tyst i luren. Det var nämligen då femöringen ramlade ner för min väninna. Tror ni att hon kände sig dum? Jag med....

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Haha, såna där tillfällen vill man ju sjunka genom golvet.. ;-)

kram

Lallis - liv och leverne sa...

Hhahahaa; ja så himla pinsamt kan det ju bli. *skrattar*

kram Lallis

Nygammalt sa...

Hi hi, ja ibland hänger man ju inte alltid med. Och det värsta är ju att man kommer ihåg dessa pinsamma stunder forever!!!

Jag tror faktiskt att jag har varit ganska snäll förra året, (baserat på julklapparna) *fniss*. Kram!