BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 5 februari 2008

Nu är det äntligen klart!







(Så här såg det ut från början...)



Nu är äntligen mitt
"lilla" projekt klart!

Och, jag instämmer helt och hållet i det gamla talesättet:
"Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge"...
Jag fick äntligen mina ljusa väggar och möbler! Nu är det taklampan som ska bytas ut och lite krukor, tavlor och annat smått och gott som ska dit. Jag får väl "bo in mig" lite först och se vart allt hamnar. Mina gamla sockerlådor fick bli en liten bokhylla åt alla mina kära inredningstidningar. Mina gamla dopskor åkte fram på mangeln och mattan åkte bort, även om det är mysigt med matta så är det hopplöst när man har barn. Den låg mest i tvättmaskinen ändå.

Här har vi det färdiga resultatet, vad tycks?


















































14 kommentarer:

Smått och gott hos Lina sa...

Vilken skillnad. Jättefint blev det!

Ha det bra!
Kram Lina

Lotta sa...

Kanon bruttan! Förstår verkligen att du är nöjd och belåten!

Och det blev inte Ikeasofforna ser jag. ;-)

Njut gumman, det är kanon!

kramisar

Anonym sa...

Wow, super duper fint blev det ju.
Vilken skillnad. Super fina soffor, ja, allt är ju jättefint!
Du måste ju vara hel nöjd!
Stor kram till dig.
Nu vet jag ett till hem jag ska hälsa på i när jag kommer till Sverige ;-)

Nilla sa...

Milda matilda så fint det blev! Man skulle ju inte ens se att det är samma rum mer =)

Om jag inte kommer helt fel ihåg var det nåt jag skulle svara på men det är bortfluget *skratt* Tur att minnet fungerar något sånär på jobbet iallafall, för när jag kommer hem är det tur om jag minns vad jag heter...

Väntar bara på att jag ska svara i min egen telefon med företagets namn.. *fniss*

Ha det bra vännen och sköt om dig!
Kram Nilla

Stina sa...

Åh, va snyggt!:-)

Tack för din historia.Haha


puss

Hem och Lycka sa...

Men å så fint det blev!! det måste du vara nöjd med!

tack, jag är inte hundra men jag tror tyvärr inte att radion finns i vitt.. kram!

Lavendel & Romantik sa...

VILKEN SKILLNAD!!!!!!!!! Va kul att få se bra tjejen snyggt Ha det kanon i helgen Kram/Majsan

Anonym sa...

Sticker bara in huvudet och önskar dig en trevlig helg.
Jag antar att du kommer att tillbringa tiden i ett visst rum och man kommer inte se skymten av dig eller? hi hi
Kram Bodil.

Maria sa...

OJ OJ! DEt var skillnad det. Rummet känns mycket lugnare. Alla saker kommer mer till sin rätt. Bra jobbat!

Nygammalt sa...

Vad tjusigt du har gjort det! Blev ju jättebra.
Kram.

Hem och Lycka sa...

så sant, jag tror att man ska ha lite is i magen många gånger. rätt mysigt att gå och sukta efter nåt och sen äntligen få köpt det också. vilken madonna tänker du på? jag har en bystmodell i zinkhuset som kommer från Fridas gård som dock är slut tror jag. den stående stora på skänken kommer från Cosas. kram!

Jes/Vita villa vila sa...

Vad roligt att snubbla in på en ny blogg :) Vilken skillnad det blev - jättesnyggt!

Ha det gott, Jes

Anonym sa...

Jisses, vad fint du har gjort:-)
Den hyllan med smide gillar jag skarpt:-)
Kram

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Tänk att lite vit färg kan göra så STOR skillnad!

Jättefint!

Kram Annica