BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 12 mars 2008

Nytt golv

Jahapp, avslutar väl denna kväll med ännu ett inlägg. Ett allvarligare och ett lite lättsamt. Det är väl en bra blandning, eller hur? Sitter här dessutom tyvärr alltmer sällan så jag får väl passa på när jag väl har tiden, haha...
Vill idag visa vårt nya parkettgolv. Vi beställde en slipning av golvet, men gubbarna ansåg tydligen att det var för mkt jobb att göra vid det så vi fick ett nytt. Det var väl snällt? Rummet blir bättre och bättre, nu saknas "bara" takkrona, spegel och väggtext. Jag vet, jäkla tjatande om väggtext. Men, jag behöver fler valmöjligheter på texten på min dator och är ju helt hopplös på att fixa det. Och, en bättre plånbok förstås till allt annat. Men det kommer, var så säker!

8 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej..s kul att du titta in!!!!
Läste om in väs diagnos...o även din son.Frustrerande...svårt att förstå för oss andra ...men jag känner med dig. Din kille verkar ju supergo...men förstår att det blir än jobbig o annorlunda vardag än vad man tänkt sig!!!

Ert golv var jättefint!! Menar du att du kör ut väggtexter själv hemma....eller..vart köper du...vill ha ett par stycken här!!!

ja du klassmamma.....hmmmm ..var åt båda mina döttrar förra året....mycket jobb...det var pysselkvällr, jul bazarer, hallowenfest..fotbollsträningar.....ojojo...så skönt att ha ggjort det nu!!! Har ju en tredje med....men tror att jag skippar det.


Kramis Millan
~~~`*'*´~~~

~~*C A R P E D I E M *~~

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ursäckta alla stavfel...hoppas du fattar i alla fall...tröttt!!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

mentack för tipset...kan man ju spara några slantar på!!!

Har kikat på vimsa o My first room förut....

ja...nu får det allt bli natten härmed...zzzzz zzzz zzz

Lotta sa...

Usch vilket fult golv, hihi, vissa ligger bra till i området!!! Är inte ett dugg avis, näpp.
Ja och vad gör jag uppe vid denna tiden?? jadu, ont ont ont typ. Vi höres under dagen.
kram

Lotta sa...

Gu vad snyggt vännen! Förstår om du är överlycklig och dansar hulahuladans i vardagsrummet.

Jag lovar, det kommer bilder, om ett tag! Och ja, sängen står här i delar. Den är så fiiiin!

Ditt förra inlägg biter tag i en. Du har ett hjärta av guld vännen, och du är stark som en oxe. Jag är så stolt och glad över att jag får kalla mig din vän!

Massa kramar
Lotta

Lavendel & Romantik sa...

Hej skånetösen.....Snyggt golv kul att få se när du fått dit möbler också eller är det ett dansgolv ;-) Läste det du skrev längre ner också...Jag skulle heller aldrig byta liv,man älskar det man ha runt sig oavsett vad det är...Kämpat som en tok med ett av mina barn när han var liten...Men man får styrka från kärleken till sina egna....Jäklar va mycket jag skrev nu då!!!!! Puss på dig / Majsan

Anonym sa...

Hej vännen!

Väldigt gripande du skrev om din vännina och om er son.
Förstår allt du säger och jag beundrar dig.
Visst är det tråkigt med vården och att det ska ta sån tid.
Här går det snabbt om du har försäkring men svårt och jobbigt om du inte har nån. men det har blivit bättre och de försöker göra det bättre.
Tur man är gift med en en man som är delägare i ett försäkringsbolag, hi hi.
Ska du göra väggord själv?
Det är ju så fint!
Vad kul att ni fick trägolv och så fint det blev.
Stor kram på dig från Bodil och Matilda.
Oj, glömde skriva din blogg är ju bara super duper fin, vad duktig du är.
Kram igen.

Anonym sa...

Vilket fint golv du har fått in:-)
Ditt förra inlägg griper tag i mig mycket. Känner igen en hel del i det du skriver angående diagnos.
Ha en bra kväll.
Kramelikram:-)