BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 22 mars 2008

Tänkte idag visa er hur mitt soffbord ser ut. Ja, kanske inte soffbordet i sig utan snarare vad jag har på det. Kul att se hur andra har det, eller hur? Krukan på bilden som kanske syns lite otydligt har jag misshandlat lagom för att den ska få lite gammalt utseende. Några påskblommor har jag inte köpt, tycker inte det känns som påsk, den är för tidig i år helt enkelt. Här regnar det och på andra sidan Skåne, dvs i Åhus snöar det för fullt.
Slänger förresten till ett stort GRATTIS till Sophia som i dagarna tog sitt körkort!

11 kommentarer:

Stina sa...

Så fina saker. Ha det gott gumman. Stor kram Stinaqkhiw

Anonym sa...

Vad fina saker du har gjort då:-)
Önskar dig en Glad Påsk.
Kram

Lotta sa...

Hej vännen!

Sååå fint!!!!

Ja, nu är det snart klart här hemma, eller i alla fall ett rum. Denna renovering tar aldrig slut känns det som. Nu pratar Roger om att sätta panel i hallen, och jag har börjat fundera mer på toalettrenovering. Så vi får väl se när vi tycker att vi är klara. Det blir vi kanske aldrig!

Ha en riktigt härlig lördagskväll!
Kramisar

Lotta

IKT i min vardag sa...

Så fint du har det på bordet!

Önskar dig en fortsatt härlig påsk!

Kram!

Livet runt 35 sa...

Tack och :-D påsk till er med!!! Håller med om att påsken är förtidig i år. Här är det 15 cm snö! Det har helt enkelt inte blivit nåt påskpynt, har haft så mycket annat att stå i;-)...men nu ångrar jag mig nästan när jag ser alla fina saker du har gjort...
/kram Anna

Nygammalt sa...

SJÄLVKLART finns det plats för dig! Och rulla...ja det kommer jag att göra ;) *fniss*

Trist väder ni verkar ha, måste säga att vi har haft väldigt tur här uppe, precis som i somras. =)

Ha en bra fortsättning på påsken!
Kram.

Anonym sa...

Hej Petra!
Så fint du gjort, det är väl roligt att pynta när man fått det så nytt och fint!
Vad gullig du är som oroar dig för mig.
Jag var hos läkaren i fredags. De tog blod prov som jag ska få svar på idag.
Läkaren gav mig anvisningar hur jag skulle ta huvudvärkstabletter osv. Hon trodde kanske det var nåt i bihålorna uppe i panna. Men som sagt vi vet inget än så länge.
Hoppas du har haft en fin påsk.
Kram Bodil.
Tack för att du bryr dig.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så vackert!!!!

Hoppas det vart en trevlig påsk Helg!!!Här kommer en liten hälsning!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Lavendel & Romantik sa...

Fint Kramiz go gumman mi / Majsan

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

WoooooW...bara sååå vackert ju!!!
Gillar ljusmanchetterna!!!

Tack för värmande ord hos mig!!!

God fortsättning!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(\ /)*********************
( ..) ♥ KRAM MILLAN ♥
C('')('')*****************
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Anonym sa...

Hej Petra!
Jag har inte fått provsvaren ännu. Ska ringa idag och fråga varför?
Har fortfarande huvudvärk så det har inte ändrat sig.
Tack för att du bryr dig.
Kram Bodil