BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 6 mars 2008

Hohooo!

Tänkte att jag kanske får titta inom och meddela att jag fortfarande finns kvar, haha... Det blir tyvärr inte mycket bloggande just nu, barnen är sjuka i omgångar, bacillerna har raveparty här i detta hushållet - lyckostar!

Min härliga vän och kollega drog ut mig i alla fall häromdagen, tack gode gud! Hon tog vår tradition gällande karlar och skottår på fullaste allvar och friade till sin blivande make - mitt på scenen på ett uteställe här i stan. Ni kan ju tänka er vilket härligt jubel!

Jag stylade till och med till mig hos frissan och doppade huvudet i färgburken, så nu är man rejält mörkhårig - nästan svarthårig. Konstigt, jag har alltid (nåja, innan jag fick mina barn iaf) varit någorlunda blond och man ser sig själv som blond fortfarande - när man egentligen sitter med världens råttfärg, haha... Det var riktigt skönt med lite förändring, sånt behöver vi nog alla lite då och då, eller hur?

Nä, nu slutade tvättmaskinen att surra, dags att ta sista lasset och sedan slänga sig i sängen. Skönt att solen tittar fram lite då och då, vi behöver verkligen energin! De flesta människor ser ut som urlakade fågelholkar nuförtiden, alla lika trötta och sega, haha...


Hittade förresten en söt liten väckarklocka i gammalt stuk för ynka 25 kronor på Jysk, ett tips kanske till alla köpsugna?
I´ll be back och tills dess - sköt om er!

14 kommentarer:

Lotta sa...

wow har du vaknat till, hihi.

Stina sa...

Så söt liten klocka. Akta öronen bara.:-) Puss

Anonym sa...

Hej vännen!

Vilken kul kväll det låter som att ni hade. Låter som nåt i min smak, ha ha.
Jag tycker alla människor är sjuka även här i USA och att det tar tid att friskna till.

Skrattade gott åt det där med håret. Jag var blond som barn och tonåring och sen blev det råttfärgat så man blekte eller slinga det. Men efter graviditeten så mörknade jag mycket och nu är håret mörkt på mig också. Ha ha.
Jag brukar skoja och säga till maken du trodde du gifte dig med en blondin, suprise!
Men han säger att han behåller mig ändå, det är väl snällt.
Ha en underbar helg.
Kram Bodil.
Förresten karlen svarade väl ja?

Anonym sa...

Klockan är ju jättefin:-)
Här har också bacillerna partaj..
Dottern har varit sjuk länge här..
Men nu har hon fått penicillin iaf.
Kram

Stina sa...

Hahaha...Jadu, tänk att det ska vara nytt ibland, fast det bara behövs lite batterier. Puss kråkan:-)

Nygammalt sa...

Jäklar vilken pingla du har blivit =) Kan behövas ibland, speciellt i sådana bacilltider.

Blogga lugnt tjejen så hörs vi senare!
Kram!

Hem och Lycka sa...

Vilken fin klocka! Vad kul att din kompis friade, kram!

Lotta sa...

Helloo grannen, vilken sida du har fått till då, se du kan utan mig hihi.

Ulrika sa...

Hallojsan

Åh lät som en jätte rolig ute kväll , så kul med frieriet din vän gjorde till sin man. HIHI Lät inte kul med bacillraveparty, hoppas att det är bättre nu. Åh vilken fiiin klocka, måste nog ta en tripp och se om jag kan oxå fynda en sån. Nu har jag bild på min påsk hare som jag förut skrev om fniss hihi Tänkte göra en sån till mannen oxå men heheh med ett par kalsonger i string i hahahahahaha skämt o skoj hahaha

må så gott och jag hoppas att bacillerna tröttnat på raveparty
kram Ulrika

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hej hej...aldrig vart här förr,,,så kul att kika in...hoppas barna dina blir av med alla bcilusker spå du kan blogga snrt igen !!


Önskar er en härlig vecka!
~~♥ Milliskramar ♥~~

Anonym sa...

Hello:-)
Så här har det ändrats på utseéndet:-)
Blev ju jättefint.
Ha en trevlig kväll.
Kram

Lavendel & Romantik sa...

Fylletratt....blond, det är ju så mycket roligare att vara mörk men det vet ju du nu.....toktanten ;-) Kramiz/Majsan

Lotta sa...

Sedär, du är ju ett riktigt datasnille juh.
Jätte fin bakgrund du hittade till slut.
Ja jag sov när du skickade meddelandet.

Lotta sa...

Hej snuttegumman!
Du har ju varit jätteduktig och fått till en ny look på bloggen! Duktiga P!!!!

Och jag som ser dig live varenda dag (nåja nästan varje dag) kan ju bara lovorda din nya look i håret också! Snygging där!

Puss och kram!

Lotta