BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 1 december 2007

Hemma hos-reportage

Jaa, då går vi väl vidare med husvisningen! Nu är det dags för köket. Ni vet, husets hjärta. Fast, det vete katten om jag håller med. Min son ska ju ha mat varannan timme och jag hatar att laga mat. Ödets ironi kan man ju tycka, haha... Nu blir det ju förstås lite jultema över bilderna. Vissa bilder blev tyvärr lite för mörka, man ser t ex inte granet som jag lagt på kökslampan, eller duvboet som min kära väninna uttryckte sig (hrmf). Bara för det ska jag vara lite extra julig mot henne - hela DECEMBER månad och tralla julsånger, hehe... Det du Lotta!:- Nåja, JAG tyckte det blev fint iaf och att det är synd det inte syns på kortet (så det så!), men strunt samma. Nu sätter vi igång:

















4 kommentarer:

Lotta sa...

Hej hopp snuttan, var har du gjort av Duvan då???
hihi

Lotta sa...

Som du pyntat till det gumman! Jättefint!

Kramis

Nilla sa...

Nämen vad är det här? En massa inlägg som jag missat!

Så fint du pyntat =)

Den där Shrek är en ful typ ;-)

Ha en jättebra dag! Här firar vi Finland idag, självständighetsdagen nämligen så det är en röd dag =)

Kram!

Lavendel & Romantik sa...

Hej gumman kul att du landat hos oss.... ;-) tyvärr så har jag inte så mycket tid just nu att surfa runt.Men det blir nog bättre sen (kasske) Kram på dig och ha en bra andra advent/Majsan