BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 1 december 2007

Shrek


Ååh, äntligen lördag! Min tioåring har haft nattgäst och en underbart lugn sådan, haha... Han däckade tidigt till min förtjusning. Annars somnar de alltid senare än en annan, man sitter uppe i soffan med ögonlocken hängandes vid knävecken då, haha.
Nåja, idag är det som sagt lördag. Dessutom 1 december! Jag och gubben min satt inatt och packade in 48 småpaket till deras julkalender. Jag vet, julkalender vid tio års ålder. Men, ja, min fyraåring ska nu ha en sådan för första gången och då tänkte jag att storebror också kan få en fast vi lagt av med den. Om inget annat så är det en liten morot att få upp mina små tröttisar dessa mörka mornar - smart strategi, eller hur? Man får inte vara dum!
Idag ska vi som rubriken ljuder se Shrek. Han ska stå och dela ut julgodis i Malmö, min minste längtar! Finns väl inget ljuvligare än ett barns förväntan och glädje? Hoppas alla får en härlig lördag och njuter av sin ledighet som jag! Kram på er!

Ps. Kan nu tillägga så här efteråt att lillgrabben blev vettskrämd! Men, till hans försvar såg Shrek faktiskt lite läskig ut, haha...

1 kommentarer:

Lotta sa...

Hej vännen!
Vilket jobb ni lagt ner, 48 paket!!! Det är beundransvärt!

Själv tar jag det lugnt idag! Roger och jag firar 22 år idag!

Massa kramar till dig!

Lotta