BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 9 december 2007

Julshopping

Var på ett shoppingcenter igår och gick en tur inom Hemtex. Varför kan man aldrig komma ut ur denna affär tomhänt?? 50 procents rea-skylten som hängt där sedan i våras (?) fungerar utmärkt på min hjärna. Det blir ju såå billigt ändå. Pytt! Att man sedan fyller korgen och handlar mer än vad man egentligen borde går på något vis inte in i hjärnan, haha... Lite som Ullareds-syndromet, eller hur?
Nåja, denna gången höll jag minsann hårt i plånboken, vill ju inte att tomten ska komma tomhänt på julafton till mina stackars barn, fniss... Men, en fin julduk fick jag tag på! Duk och duk... jag blev lite konfunderad över om storleken var okej och rådfrågade expediten. Hon tittar på "duken" och utbrister: "- du vet att detta är en kökshandduk va?" Kan ju tänka mig hur snacket gick där bland personalen sedan, haha... Jag blev nöjd i alla fall. Vad tycker ni?




Nu när vi ändå är inne på shopping och inredning (ovanligt) så kanske vi ska gå vidare i rundvandringen. Efter köket kommer gästtoaletten.
Observera mina fina hjärtan som hänger i gardinen, de är köpta av Lotta från "Min trygga vrå", hon säljer också jättefina dockor och julgransmattor!





Ha en trevlig advent!

0 kommentarer: